I’m On The Pursuit Of Happiness

Agerade chaffis igår åt brorsan och hans sambo som skulle på födelsedagsfest =) så medans dom va där åkte jag till Camilla och hade en massa lördagsmys med godis, dricka, popcorn, hade jättetrevligt :)

Kenneth ringde typ kvart över 1 eller liknande och ville bli hämtad, på vägen hem blev man bjuden på en korv på statiol i bredsand, hehe asgott <3 Eftersom jag körde kenneths bil gick jag hem från han, det tar ca 5 min, hade kameran med mig och fick för mig att gå ut på E4an och ta bilder... (såg idag efter att alla sög haha) men lägger upp en iallafall.





Tell me what you know about dreams, dreams...
Tell me what you know about night terrors... Nothin..

Kommentarer
Postat av: jenny - foto

sv: oj tack :)

allt bra nuförtiden?(:

2010-09-12 @ 22:10:50
URL: http://narstre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0