In Dark Times You Always Need Some Light

Fotograf: Mattias Bergström


Kommentarer
Postat av: Natta

Tjenar! Inte visste jag att du fotograferar! Vad roligt, fina bilder du är duktig! Vad använder du för utrustning när du plåtar?, tips'' fick av min lärare'' Ist för att välja ut fler bilder från samma plåtning, välj ut antingen 1 eller BARA dom som är sjukt bra när du ska visa bilder.(Dock är jag dålig på göra det, men försöker lära mig också..) Kram Natta

2010-10-24 @ 11:13:31
URL: http://natalienordlundfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah just det.. förstsättningn på första inlägget, ''OM inte det är så att alla bilder du visar är ett collage, som LYFTER varandra'' :)

2010-10-24 @ 11:15:54
Postat av: Natta

Okej, najs! Skit kul att du håller på iaf!;D jo men det där med många bilde rvara bara för att jag fick några favoriter av dina bilder, bara att jag hade bara velat se en eller så;D fast annars rikigt bra ändå! Men kom ihåg fokus i ögonen, speciellt på djur! :D Något roligt att pröva är ju att vara i stan på kvällen och fotografera bildar med låååång slutare!:D blir grymt try it! Jenny, ja du hon är van att bli plåtat av mig sen vi var små så jag fick ingen cider i huvudet!;)

2010-10-25 @ 09:59:35
URL: http://natalienordlundfoto.blogg.se/
Postat av: Natta

tihi, självklart! vi drar någon runda någon dag framöver heltklart! :) Tack vad snäll du är hopaps jag vinner ;D

2010-10-25 @ 19:58:53
URL: http://natalienordlundfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0